План винагороди компаніі

Ми з гордістю представляємо вам план винагород компанії Aurora, який відбив у собі багаторічний передовий досвід керівництва мережевими компаніями. Ми використовували кращі практики – найуспішніших компаній прямого продажу світу, ретельно продумали всі недоліки, що не дозволяють іншим компаніям розвиватися і внесли кілька коректив, що дозволяють гарантувати стабільний, високий заробіток як новачкам в бізнесі, так і зарекомендували себе лідерам в індустрії прямих продажів.

1. Супер Бонус

Ми з гордістю представляємо вам наш “ноу-хау” – супербонус! Ми знаємо – наскільки важко новачкові вийти на серйозний дохід в перші 2-3 місяці роботи. І у нас є рішення, яке гарантуватиме гідну оплату праці!

СУПЕР ГО 1 Рівня (СГО1) – це частина ЛМО, що перевищує 500 балів, але не перевищує 1000 б. Максимум СГО дорівнює 500 балів.
СУПЕР ГО 2 Рівня (СГО2) – це частина ЛМО, що перевищує 1000 балів, але не перевищує 1250 б. Максимум СГО дорівнює 250 балів.
СУПЕР БОНУС отримують тільки ті лідери, які виконали лідерський ранг в попередньому місяці або відкрили ранг Бронзовий Майстер вперше.

2. Лідерскі ранги

Коли ви рекомендуєте наші продукти вашим знайомим і друзям – зростає ваша організація, а разом з нею і ваші доходи. Зі збільшенням вашої організації в рамках команди Aurora – ви неминуче піднімаєтеся по рангах компанії. Представляємо вашій увазі – назви наших рангів і візуалізацію пам’ятних значків, що представляють кожен ранг. Тепер, при одному погляді на них – ви будете знати який розмір організації представляє той чи інший партнер вашої команди. Ми горді успіхами наших партнерів, що змінюють життя оточуючих людей на краще і що роблять навколишній світ – красивим!

3. Просування по Лідерським рангам

Для того, щоб просуватися з Лідерських рангу компанії Aurora – не потрібно робити нічого надприродного! Досить просто користуватися нашою продукцією, звертати увагу на позитивні зміни в своєму самопочутті, здоров’я і зовнішній вигляд, і – рекомендувати нашу продукцію і нашу філософію оточуючим людям. Чим більше позитивних відгуків ви отримуєте – тим більше ставати ваша команда. Чим більше ставати ваша команда – тим вище за лідерські Рангу компанії ви піднімаєтеся! На ілюстрації нижче ви можете подивитися на основні умови, необхідні для досягнення нового рангу. Пам’ятайте, за кожним виконаним умовою – стоять люди, життя яких ви змінили на краще!

  • Для нагородження необхідно Закрити (Підтвердити) ранг. Для цього необхідно 3 місяці поспіль виконувати умови рангу на закритих лідерах, інакше ранг вважається відкритим.
  • Будь Закритий лідер звільняється від вимоги до ЛМО кожен раз при появі у нього в 1-му поколінні нового Бронзового майстра.
  • Директора в старшій лідерської групи (ЗД, ПД, ЗВД) для відкриття рангу необхідно пройти співбесіду у керівництва компанії. Основні критерії проходження співбесіди: (1) лояльність до компанії, (2) ставлення до справи, (3) ставлення до людей.

4. Лідерський бонус

Чим вище ваш Лідерський Ранг в компанії – тим більше перспектив додаткових доходів відкривається перед вами. Все дуже просто – чим більше ставати ваша команда – тим більше додаткових поколінь лідерів, з яких ви будете отримувати додатковий дохід, відкривається для вас. Поставте перед собою першу мету: стати Бронзовим Майстром, а потім – вирости в Рубінового Майстри Aurora і скоро настане той день, коли ви перетворитеся на Бронзового Директора і перед вами відкриються практично необмежені джерела додаткових доходів, що відкривають перед вами зовсім інші горизонти якості життя, про яких раніше ви могли тільки мріяти. З нами – Можливо Все!

  • Кількість лідерів у всіх гілках за винятком найсильнішою має бути не менше половини.
  • Будь Закритий лідер звільняється від вимоги до ЛМО кожен раз при появі у нього в 1-му поколінні нового Бронзового майстра.

5. Резервний фонд

Якщо ви вже зарекомендували себе в якості лідера в попередній компанії – зверніть особливу увагу на нашу систему резервного фонду. Якщо говорити коротко – перед вами гарантія стабільності рангів у вашій організації. Рангів, що впливають на гідний, постійний дохід. Це ваша захист від стресів, розчарувань всередині вашої команди, це – ваша гарантія стабільного розвитку! Тепер вам немає необхідності хвилюватися з приводу виконання або невиконання Майстрами вашої команди обов’язкових умов особистого групового щомісячного обсягу, що впливає на ранги в вашій команді. Ваше завдання – просто звертати увагу на обсяги резервного фонду кожного вашого Майстра. Ми – винайшли СТАБІЛЬНІСТЬ в організаціях прямих продажів!

  • Кожному Лідеру відкривається обов’язковий Резервний фонд у розмірі 500 балів. Резервний фонд поповнюється або списується автоматичний комп’ютером.
  • Накопичення в резервний фонд відбуваються автоматично через три місяці після досягнення вами першого Мастерського Рангу в Плані Винагород компанії Aurora за наступним алгоритмом: будь-який обсяг вище 500 балів, через три місяці після відкриття будь-якого першого Мастерського рангу – ділитися на половину. Половина – оплачується вам у вигляді бонусів, друга половина відкладається в резервний фонд, з якого списуються відсутні бали в періоди можливих спадів в групових обсягах.
  • Кожному Лідеру відкривається Трансферний рахунок для резервування балів за власним бажанням в розмірі 1000 балів

6. Бонус визнання

Ми прекрасно знаємо – наскільки важливо визнання ваших досягнень і досягнень членів вашої команди перед аудиторією ваших однодумців. Ми хочемо порадіти вашому успіху разом з вами і показати оточуючим людям, що з нами можливо все. Саме тому на кожному відкритому заході компанії ми будемо визнавати ваші успіхи в досягненні ключових рангів, що відкривають двері перед новими досягненнями і новими можливостями!

  • Новий Закритиій Рубіновий Майстер отримує «Бонус визнання» – 1 раз на заході компанії, в присутності колег на сцені – Чек на суму 3000 уе.
  • Новий Закритий Бронзовий Директор отримує «Бонус визнання» – 1 раз на заході компанії, в присутності колег на сцені – Чек на суму 6000 уе.

ТЕРМІНОЛОГИЯ:

  • ОО (Особистий обсяг) – персональні покупки члена клубу
  • МО (Мережевий обсяг) – свій ОО плюс ЛВ всіх членів нижчої мережі незалежно від їх статусу, рангу та рівня в мережі.
  • Статуси Членів клубу поділяються на Привілейованих клієнтів (всі Члени клубу) і Представників (Майстри).
  • НМО (Накопичувальний МО) – накопичений МО з моменту вступу в клуб.
  • ГО (Груповий обсяг) – сума ОО членів клубу вашої мережі, відсіченою знизу ЧК, рівними або вище вас за рангом.
  • ОГО (Особисто-груповий обсяг) – сума ОО і ГО.
X

Уважаемый клиент!

Данная версия сайта пока находится в разработке




Зайдите, пожалуйста, позже